• Blog
  • O mnie
  • Dołącz do grupy
  • Edukacja najmłodszych – dołącz
Skip to content

  • Blog
  • O mnie
  • Dołącz do grupy
  • Edukacja najmłodszych – dołącz

Miesiąc: wrzesień 2025

Badania

wrz 16 2025

Co warto wiedzieć o uczeniu się i pamięci w erze AI – refleksje dla nauczycieli

Read More
narzędzia

wrz 14 2025

NotebookLM z nową funkcją!

Read More
Wskazówki

wrz 9 2025

Kreatywność w erze AI – dlaczego jest ważniejsza niż kiedykolwiek

Read More
narzędzia

wrz 8 2025

Google Gemini i nowa era edycji obrazów – zachwyt i odpowiedzialność

Read More
narzędzia

wrz 5 2025

AI w rękach dzieci

Read More
artykuł

wrz 3 2025

Design thinking w szkole

Read More

Ostatnie wpisy

  • Co warto wiedzieć o uczeniu się i pamięci w erze AI – refleksje dla nauczycieli
  • NotebookLM z nową funkcją!
  • Kreatywność w erze AI – dlaczego jest ważniejsza niż kiedykolwiek
  • Google Gemini i nowa era edycji obrazów – zachwyt i odpowiedzialność
  • AI w rękach dzieci

Najnowsze komentarze

  1. Wspieranie krytycznego myślenia i kreatywności w erze AI – rozmowa w Polskim Radiu RDC – Dorota Janczak - Rozmowa na antenie Polskiego Radia RDC
  2. Rozmowa na antenie Polskiego Radia RDC – Dorota Janczak - Wspieranie krytycznego myślenia i kreatywności w erze AI – rozmowa w Polskim Radiu RDC
  3. Uwaga: NotebookLM tylko dla 18+ - - NotebookLM w edukacji – przewodnik dla nauczycieli (maj 2025)
  4. Wskazówki - jak korzystać z modelu SAMR - - Integracja nowych technologii z edukacją – model SAMR
  5. Wspieranie krytycznego myślenia i kreatywności w erze AI - rozmowa w Polskim Radiu RDC - - Rozmowa na antenie Polskiego Radia RDC

Archiwa

  • wrzesień 2025
  • sierpień 2025
  • lipiec 2025
  • czerwiec 2025
  • maj 2025
  • kwiecień 2025
  • marzec 2025
  • luty 2025
  • styczeń 2025
  • grudzień 2024
  • listopad 2024

Kategorie

  • artykuł
  • Badania
  • Bez kategorii
  • metody
  • modele
  • narzędzia
  • refleksje
  • rozmowa
  • Webinarium
  • Wskazówki
  • Wydarzenia
Proudly powered by WordPress | Resume kit by Wp Theme Space.